2009-08-21
11:32:25

oj då ..

Försov mig , så hann inte duscha och allt sånt innan städerskan kom hit.. Och om jag minns rätt så kommer hon vara färdig samtidigt som jag börjar jobbet =/

Det regnar ute idag. Igår var det sjukt varmt och idag öser det ner.
Var det meningen att man skulle sagt hej då till sommaren kanske ?
Faktiskt glad att jag slipper rida idag, sjukt trött och trist att behöva vara inne i ridhuset.
Jessica ville låna henne idag , och det är klart att hon fick .
Hon har hjälpt mig med allt genom åren , mi cavallo es su cavallo ! =P

Dessutom har jag ont igen idag, när fan ska det gå över ?!
Det går inte att äta värktabletter varje dag , och jag äter redan en medicin som ska förhindra orsaken till smärtan.
Den verkar ju hjälpa bra ?..
Nu är det i alla fall inte värre än att jag kan fungera normalt, men man vet ju aldrig när det slår till igen.

Annars är det jobb som gäller, 14-stängning. = fetglömma att blogga något mer sen idag.

Ajaj , dags att springa iväg och knapra piller.

// hej hopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: