2009-08-18
22:15:03

jisses!

Så bra det gick idag!
Min tränare var jätte nöjd , sa att det var stor skillnad från i våras .
Och jag har ändå inte tränat stenhårt, bara försökt tänka på våra största brister och hålla henne hyfsat mjuk hela tiden.

Men lilla Pyran går i en mycket stadigare form nu, och har fått massor med muskler tack vare att man måste klättra vart man än ska här hemma.

Hon sa att jag skulle tänka på att inte göra henne för mjuk , eftersom jag istället får sitta och parera när hon lätt blir lite vinglig då. Så nu är det att banta bort magen som är prio ett än så länge , och bara behålla den stadiga formen och nuvarande smidigheten .
Känns roligt att tränaren blev så positivt överraskad som hon faktiskt blev!

Imorgon är det hoppträning som gäller, skulle ju egentligen ha jobbat 8:45-16:00 men det blev flyttat så jag ska jobba torsdag 14:00-21:15.

gammal bild

Träningshoppning -06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: