2009-08-24
22:27:33

helvetesmåndag



Ursäkta , men det här har blivit en klagoblogg.
Skolan började idag och jag är jävligt skeptisk till om det kommer funka .
Visst, klassen verkar toppen och jag har vänner från gamla klassen i den nya.
Men det är för mycket som händer i resten av livet , och bägaren har runnit över.
Misstolka mig inte , jag är en väldigt positiv prick egentligen, men det är som sagt kaka på kaka just nu .
Och förutom dom sora sakerna som man grubblar över dagarna i ända så är ju hela jävla världen emot mig.
Den förenklade fälttavlan blev inställd- fan vad jag såg fram mot den.
Och jag tror helt seriöst västtrafik har pms , det är inte logiskt att det ska ta två timmar hem från kungälv när det tar ca 20 min med bil.

Detta ledde of course till att jag blev supersen till stallet .
Som ledde till att jag blev sen hem  .
som leder till att jag är aptrött.

klagat färdigt , behövde bara få spy galla en stund.

// Over and out

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: