2009-08-17
11:52:55

God morgon !

Eftersom jag börjar skolan igen den 25:e passar jag på att sova ut ordentligt dom dagar jag är ledig nu innan , har ett sjukt sömnbehov! Fast nu är det väl typ en timma sen jag gick upp , men det ska bli skönt att slippa jobbet idag.


Så dagens planer går ut på att flytta hem hästarna , dom har ju gått här hemma på sommarbetet , men brukar ha henne uppstallad i vanliga fall. Som tur är så ligger det stallet inte heller så farligt långt bort , funkar fint att cykla.
Men visst hade det varit skönt att ha lilla prickigkorven stående hemma på gården!

Vädret ute verkar skönt idag , hoppas det inte kommer något regn, funderar starkt på att ta en låång promenad sen!
Känns som att det var alldeles för längresen nu.

//xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: