2009-08-06
22:37:35

äntligen hemma


gud så skoj dom hade åt mig på jobbet idag , haltade runt som en gammal tant med mina värkande fötter!
varit stressigt, vi får in massa varor på onsdagar och det var massor kvar idag.
Har som tur är bara  haft snälla kunder, och pantmaskinen har inte bråkat lika mycket som den brukar.


Flaskorna brukar lägga sig fel så man får öppna upp och plocka ur dom igen , det kan bli ett himla spring om det kommer någon som har sparat på sig någon säck med flaskor.
Men det värsta var nog den gången det kom in en äldre man med sin son och sonens flickvän , hon blev helt tokig till slut och gav oss världens utskällning och sprang ut och satte sig i bilen och började tuta tills dom var klara.
Det tyckte jag såklart var jätteroligt...
Visst är det vårat jobb att göra kunderna nöjda , men vi får  inte bryta mot reglerna bara för att någon blir arg , och eftersom jag vet att det inte är mitt fel så tar jag inte åt mig heller .

Som tur är så kunde Tisse ta med en vän och rida idag , eftersom hon jobbar mellan 7 -15 och jag mellan 11-21 så blir det svårt att rida när vi inte kan ta ut en häst ur hagen utan att den andra blir upppstressad . 

// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: