2009-08-26
22:50:18

3 saker



Du
inte visste om mig:

1.- Jag har en piercing. I nacken. Och antagligen minst en till på gång.
Tappade ett smycke förut idag, Tack för att jag fick låna av dig sålänge Maria!

2.- Jag snusar. Mycket och gärna! Portion ( tack och lov!)
Men tycker ändå bäst om dom mörka , rinniga sorterna . Tillsammans med kaffe är dom oslagbara.

3.- Min underbara , fantastiska , älskade pojkvän flyttade precis.
Till ett skitställe en timme bortanför Linköping. Men har man en specialutbildning och har chans att tjäna pengar på den så får man sticka dit jobben finns.

Nu hade Sessan tänkt sova , det är skola som står på schemat imorgon .

// Over and out

 
Postat av: Sofia

tack så hemskt mycket :)

2009-08-27 | 10:40:07
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: