2009-08-19
17:47:07

19/8

Så, nu har de flesta börjat skolan igen.
Själv vaknade jag nyss. God morgon!
Nej , nu ljög jag nog- var ju faktiskt ute och kollade på både soluppgång och vattenfall vid 6-tiden imorse.
Behövde en rensa-själen-promenad.
Det var verkligen superskönt att komma ut och gå ett par timmar. Mysigt när det fortfarande var massa dimma ute.
Har inte kunnat sova så bra i natt, verkar som att jag tog igen det idag, men riktigt tråkigt att sova bort hela sista sommarlovsdagen.
Ska ju jobba varje dag fram tills skolan börjar..
Ska inte klaga , i mina ögon får man sjukt mycket pengar av att jobba helg/kväll.

Dagens enda plan är i alla fall att hoppträna med hästen sen.
Får väl se hur det går när man sovit som man gjort, har ätit ordentligt som tur är.
Mindre kul är ju att man börjar få ont igen, men det går att bota! För stunden ...

Hittar inte min sladd så jag kan inte överföra några bilder =/

// trötter




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: