2009-08-18
11:59:21

18/8

God morgon!
allt väl? själv är jag trött som tusingen, lyckades inte somna igår .
Känns så konstigt att inte ha någon att dela sängen med, börjar fundera alldeles för mycket.

Dagens planer är i alla fall att träffa louise , vi har inte setts sen skolan slutade så det är fan på tiden nu.
Vi kommer ju fortsätta i samma klass igen sen , det känns kanon!

Senare ikväll blir det markarbete för linda, längesen jag red för henne nu eftersom dom hade så mycket att göra med bygget att hon inte hann med några privatlektioner på slutet av förra terminen.
Lägger in en bättre uppdate angående häst senare ikväll, med lite formstatus och utvärdering efter kvällens lektion.
kan redan avslöja nu att varken jag eller Pyret är i någon toppenform i alla fall , kan ju bero på att jag varit sjuk till och från halva sommaren.

Men först:
hälla i mig mitt kaffe, slänga mig i en dusch.


hoppas ni får en bra dag, njut av solen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: